Typ letadla: | L-13 Blaník |
Letiště: | Epinal - Dogneville (LFSE) |
Společnost: | Aeroklub ČR |
Registrace: | OK-2720 |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 05/1991 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4718× |
Albert Orlita a Jirka: www.uzpln.cz/zazpr08/z491.pdf
Nádherně laděná skoro retro fotka
kverulante to zní jak od MC :-)
Ve Vivatech není WM-4/3, ale WM Mikron. Nevím přesné označení, ale je menší než 4/3 a má o 40 koní menší výkon. Ale na první pohled a poslech je podobný:-)
to Michal i Lubomír : Děkuji , to jsou dobré informace , já vím že to byla přestavba i OK-JGT 126/226MS . Jen mně zajímalo jestli někdo neví rámcově kolik a na co bylo přestavěno a pak vráceno . Taky jsem měl za to že těch WM-4/III bylo dost , když je pak dávali do Vivatů . Nevím jen se domnívám a třeba šířím "poplašnou zprávu" . I tak dík .
tech 226, ktere se predelali na 126T a potom zpatky na 226 bylo dost. Mozna by bylo dobre rict, ze duvod pro prestavbu byl nedostatek motoru WM6-III. motoru WM4-III a M-137 bylo tehdy dost.
No a napada mě taky OK-IMI. Taky OK-MRA(126 na 226) Ale s tou MRA to bylo nějaké složitější.Něco se mi tak honí hlavou že nejprv byla 226 pak 126 a pak zpět 226...
ro Pavel 2209: ono to bylo trosku naopak, ze Z-226 se v 70. letech v Aerotechniku delali Z-126T. Vyjimecne se ze Z-126 udelala Z-226, napada me OM-IFE, moc dalsich nebylo, ale to se nedelalo v Aerotechniku
to AO : upřimně obdivuji Vaší znalost o všech strojích co se pohybovali po našem nebi . Určitě byste mi dokázal objasnit jak to bylo s výměnami motoru na C-105 a následná přestavba na C-205 a údajně potom u některých zpět na C-105 . Děkuji Pavel Pouche
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
OK-MTK snad jeste neni po smrti, ci ano?
V soucasne dobe je stale k prodeji jakozto nadbytecna technika AeCR.