Pohled na přístrojovou desku C208B G1000 z místa kapitána v 8000ft mezi radiomajákam CMP a křižovatkou UTTAR během dvouhodinového letu z Khon Kaen do Chiang Mai.
První návštěva typu P180 bangladéšského operátora (Arirang Aviation Limited - A Youngone Company) v Chiang Mai. Letoun nese registraci, která dříve patřila krásné freighterové DC-8-61 ve vlastnictví Bismillah Airlines, kterou jsem v roce 2008 viděl dlouhodobě "chytat bronz" v Miami (KOPF). Jen škoda, že byla registrace přenesena z tak krásné klasiky (DC-8) na něco tak ošklivého (P.180).
Výměna vojenské posádky na základně v Pai každý 3., 13. a 23. den v měsíci. Doufám, že planes.cz nečtou barmští vojenští stratégové, protože touto informací nejspíš ohrožuji bezpečnost Thajského království a poskytuji vojenskou výhodu možným narušitelům z Myanmaru :-)
Vládní speciál z Laosu na krátké návštěvě v Chiang Mai - jedná se o první z pouze tří vyrobených MA600! Letoun je v úpravě pro VIP, kdy je kabina pro cestující rozdělena na 2 části - přední menší část je vybavena širokými koženými VIP sedadly, zadní větší část pak standardními sedadly ekonomické třídy. Jen pro zajímavost uvádím, že suběktivně byl letoun na odletu podstatně tišší než ATR72-500. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu fota - pořízeno z mobilního telefonu.