Schválená základní verze interiéru Boeingu 787 Dreamliner, tak jak je v současné době nabízena leteckým společnostem. Na snímku z Future of Flight, Aviation Center, Mukilteo je první třída (hnědé sedačky) a část Business Class
Připravovaný nový Boeing B747-8 Intercontinental. Přestože o prodloužení hrbu se neuvažuje, horní patro je také po celé délce letounu jako u Airbusu 380. Zleva nad křídly jsou odpočinkové boxy první třídy, následuje bar, opět odpočinkové prostory, a v ocasní části ložnice pro posádku
Letiště v Tádžikistánu ve výšce zhruba 2000 metrů nad mořem. Jedno z nejtěžších přiblížení na světě se na 1840 metrů dlouhou a 49 metrů širokou dráhu 16/34 může provádět pouze VFR a je možné kvůli okolním horám mezi štíty zvanými "Vraty" pouze z jedné strany
Future of Flight, Aviation Center, Mukilteo. Snímek z jediné současné makety horní paluby B747-8 v reálné velikosti, z baru ve střední zadní části. Maketa slouží při nabídkách potencionálním zákazníkům z řad leteckých společností
21.04. - OM-NGB několik sekund před historicky prvním dosednutí na Ruzyň. Stroj letěl na lince z Říma, kde vystřídal do té doby v Praze zaskakující B737-300 a dodávací let na novou základnu tak byl proveden přes Řím, kde se oba stroje na linkách Bratislava-Řím-Bratislava a Praha-Řím-Praha vyměnily a nedošlo tím k neefektivnímu letu bez cestujících
Součástí expozice pro návštěvníky, nazvané Boeing Future of Flight, je i motor pro dopravní letadla Pratt & Whitney 4098 s tahem 98 000 liber. Přitahuje pozornost a kromě prohlídky zblízka je také velmi často objektem pro rodinnou fotografii.
Údolí v oblasti Garmisch-Partenkirchen v pátek 21. dubna, zhruba ve 13:40. Pod námi letí zhruba v 8 000 metrech stroj spol. Lufthansa. Bohužel se mi nepodařilo zjistit ani jeden let MUC nebo FRA, který by tomu odpovídal
The Museum of Flight v Seattle. Dva stroje, které zásadním způsobem poznamenaly letecké dějiny. Boeing 707 Air Force One a první letoun B747 Everett. Zatímco první léta vozil prezidenta USA, B747 Everett vytvořil před lety zcela novou třídu velkoprostorových letounů. Dodnes je "Jumbo" symbolem leteckého pokroku a to i přesto, že tomu prvnímu je již pár desítek let