Plane type: | unknown |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotter |
Date taken: | 04/2014 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 1912× |
30.04. The ongoing construction of the railway connection between in direction Ostrava Airport-Sedlnice-Studenka.
To fakt nevím za kolik to kdo nakupuje, ale na menších letištích se dá kerosin koupit, má na to monopol nějaká firma od Mělníka a teď nevímjestli bez daně nebo s daní stojí na letišti 25kč, ale za kolik jim to dodávají to taky nevím.
Martin FO: Tak to jsem nevěděl, že to takhle chodí. Ale cisterny na semeringu ze Smíchova už jsem tedy dlouho neviděl. Teď už tam taky teda nejezdím... ale s cisternama jsem jezdil rád s těmi se jezdilo dobře.
Jinak cena by mne zajímala taky!
A souhlasím s milhausem, přesně tak byh to nejraděj viděl taky!!
TO Martin FO: A kolik se teď platí za litr?
To Radim: nene občas ten kerák jede přes Hostivice, čumím na něj z baráku, zrovinka minulej tejden to hrnul okolo mě, to odkud jede kerák na letiště závisí od momentální ceny dodavatele, ty jako odběratel dostáváš týdenní ceny od uterý do uterý a vybereš si od toho nejlevnějšího, můžeš mít fixovanou cenu ne nějaké období, ale to je většinou risk. V tom saze dělám já :-) někdy jede z Kralup jindy z německa, stejně jako benzín či nafta na pumpy, tam se to taky pořád mění...
Myslím, že ICAR uhodil hřebíček na hlavičku:-(
Jinak by bylo podle mě nejrozumnější táhnout to Áčko na letiště místo do Motola, ukončit tam všechny autobusy z Kladna a okolí a zabily by se dvě mouchy jednou ranou, doprava na letiště by byla kulturní a kladeňácí by neucpávali Prahu 6.
Tak ta je na tom ještě hůř, tam jezdí městská linka, 2 motoráčky proti sobě a i tak je tamtudy těžký prohnat cokoliv jiného.
Dřív se dalo křižovat na Žvahově, v Jinonicích a ve Stodůlkách. Teď je vše zrušené a jezdí se pouze v jednom úseku a to je Smíchov - Zličín.
Jsem strojvedoucí, vím o čem mluvím, kdysi když ještě nebylo Cargo tak jsem tam jeden čas ten benzín vozil taky, kolikrát jsem tam přijel s mašinou ráno a nahoru jsme to hrnuli až po obědě, k večeru jsem stáhnul prázdnej vlak zpět na Smíchov. Bylo to jen tam a zpět a vydalo to na celou dení šichtu. Dnes je to rychlejší, páč benzín dodávaj letišti Kralupy, tak to jezdí z druhé strany od Podlešína. Tam žádný osobní vláčky nejezdí, tak je to tamtudy rychlejší.
Za mě jezdil benzín od Plzně z německa, tuším že Aral tam bylo psáno..
To Radim: Já myslel tu trať co vede ze Smíchova přes Řepy a Jeneč a odtamtud na letiště, někdy tudy jede náklaďák s kerosinem jinak jezdí jen lokálka, ta stačí jednokolejná...
Myslím si, že pasažéři kteří pojedou z centra Prahy na letiště po kolejích, pojedou dřív do Vodochod než-li na Havlák! Tam, pokud toto letiště zcivilní, koleje vedou z Úžic, stačí to jen zelektrifikovat a City Elefanty tam krz dvojí úvrať dojedou z Kralup co by hned...
M.FO ... no chlapče, to by nestačilo, páč by se k tomuto musela připočíst kompletní rekonstrukce a zdvojkolejnění tratě z Buben až do Hostivic. Ta dnešní už takhle praská ve švech, navíc je zde zabezpečovačka ještě z dob dráhy císaře Franty Jozefa... To by vyšel levnějc ten tunel metra...
Ale z tohoto nejvíc věřím komentu ICARa
18 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Cena litru JET A1 je 17-18 kc. Ale muze se dost dramaticky lisit letiste od letiste a samozrejme podle dodavatele a smlouvy (minimalni odber,...)