Photo Detail

A300-608ST


Author: Petr Popelář
Date taken: 2010-07-07
Number of ratings: 1×
Number of views: 9857×

Description:

07.07. Unique aircraft transported to Prague stabilizer for damaged A321 of Lufthansa (D-AIRT)

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Klofan8 - unsigned guest (...79.106...)
2013-11-12 17:28

2 ukulele: Ano i cargo je přetlakované

H@nz - unsigned guest (...102.6...)
2010-07-10 13:38

Já bych spíš řekla,že sou tama vedený káble k mechanizaci křídel a k ovládacím prvkům a podle mě tam určitě bude nádrž v centru.

wampa - unsigned guest (...176.81...)
2010-07-09 22:13

Podle mne dole nebude nic,na letani po evrope palivo staci ve kridlech. A dale by to bylo s mezipristanim. Nadrze by byly jen zbytecna vaha

tomáš K. - unsigned guest (...240.166...)
2010-07-08 20:36

mám dotaz, nevíte někdo co je ve spodní části trupu, tsm kde normálně bývají kontajnery? já si dovolím tipovat že nádrže, ale raději se ptám???

adam - unsigned guest (...179.188...)
2010-07-08 09:59

Lukáš: souhlas. Asi to bude tím, že se v nástavbě nevozí cement, nýbrž křídla a další lehké součásti.
A vlastně je to nejmenší z velkokapacitních nákladních letadel, zdá se mi.. Jak si může stát jeho provoz oproti třeba IL 76?

Lukáš Košata (...235.63...)
2010-07-07 21:13

Takhle vypadá ta Beluga jako normální letadlo. :) Ale když jsem viděl, jak malej je ten stabilizátor v porovnání s nákladovym prostorem, tak mě málem kleplo. :D
A pak mě docela udivuje, že se díky vysoko ležícímu těžišti to letadlo nepřevažuje. Samozřejmě i tady platí něco, jako pravidlo "kam kulička, tam nožička", ale stejně. :D

Algy - unsigned guest (...177.135...)
2010-07-07 20:05

Divnoplán ! :-D

Petr Popelář (...84.36...)
2010-07-07 19:57

ukulele:No je to spíš podpěra......ale nezdá se....

beedat - unsigned guest (...207.46...)
2010-07-07 18:48

Zajímavý nástup pro posádku.

bugr (klf) (...207.47...)
2010-07-07 18:31

dík, konečně vidím jak to vevnitř vypadá a musím říct, že dutě :D

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details