Plane type: | A300-608ST |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Airbus Transport International (BGA) |
Registration: | F-GSTB |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 2010-07-07 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 9857× |
07.07. Unique aircraft transported to Prague stabilizer for damaged A321 of Lufthansa (D-AIRT)
Já bych spíš řekla,že sou tama vedený káble k mechanizaci křídel a k ovládacím prvkům a podle mě tam určitě bude nádrž v centru.
Podle mne dole nebude nic,na letani po evrope palivo staci ve kridlech. A dale by to bylo s mezipristanim. Nadrze by byly jen zbytecna vaha
mám dotaz, nevíte někdo co je ve spodní části trupu, tsm kde normálně bývají kontajnery? já si dovolím tipovat že nádrže, ale raději se ptám???
Lukáš: souhlas. Asi to bude tím, že se v nástavbě nevozí cement, nýbrž křídla a další lehké součásti.
A vlastně je to nejmenší z velkokapacitních nákladních letadel, zdá se mi.. Jak si může stát jeho provoz oproti třeba IL 76?
Takhle vypadá ta Beluga jako normální letadlo. :) Ale když jsem viděl, jak malej je ten stabilizátor v porovnání s nákladovym prostorem, tak mě málem kleplo. :D
A pak mě docela udivuje, že se díky vysoko ležícímu těžišti to letadlo nepřevažuje. Samozřejmě i tady platí něco, jako pravidlo "kam kulička, tam nožička", ale stejně. :D
Divnoplán ! :-D
ukulele:No je to spíš podpěra......ale nezdá se....
Zajímavý nástup pro posádku.
dík, konečně vidím jak to vevnitř vypadá a musím říct, že dutě :D
18 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
2 ukulele: Ano i cargo je přetlakované