Photo Detail

B737-823


Author: Milan Cibulka
Date taken: 2009-12-22
Number of ratings: 0×
Number of views: 3569×

Description:

22.12.2009 A Boeing 737-823, registered N977AN and operated by American Airlines, sustained substantial damage in a runway excursion accident on landing at Kingston-Norman Manley International Airport, Jamaica. The 6 crew members and 148 passengers survived the accident. Flight AA331 operated on a scheduled service from Washington via Miami to Kingston. The flight left Miami at 20:52. Initial reports indicate that the plane suffered a runway excursion on landing during a rainstorm. The plane skidded across a road and came to rest on a beach. The plane's fuselage was cracked, its right engine broke off from the impact and the left main landing gear collapsed, according to an airline spokesman.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Honza - unsigned guest (...50.225...)
2009-12-29 14:25

To pku: jj mas pravdu, speed brakes zajedou, po otevreni reversu neni mozno opakovat.

pku - unsigned guest (...203.134...)
2009-12-29 09:00

To Honza:
Myslím že nemáš úplně pravdu Go Around můžeš udělat kdykoli protože hned jak zmáčkneš ToGu tak ti Speed Breaky zase automaticky zajedou.

Honza - unsigned guest (...50.225...)
2009-12-28 20:45

to Jarda: akorat, ze opakovat (go-around), pokud vim, se da jen do te doby,nez vyjedou ground spoilers (coz je temer ihned po dotyku), potom uz jen brzdit a pokud je draha zaplavena, zrejme to nebude nic jednoducheho, aquaplaning funguje samozrejme i u letadel. Jak odhadnout, kolik vody na draze je?

peto - unsigned guest (...148.23...)
2009-12-28 17:41

to mate chlapi tazke, ale skusim vniest trochu doplnujucich informacii: ked praskne ropne potrubie, je to havaria na ropnom potrubi. ak si daval zakvas s pivom a pos.... sa tak je to len mala nehoda, ale v pripade ze sa stane na prvom rande ide o hotovu tragediu... :)))

pku - unsigned guest (...177.61...)
2009-12-24 21:13

To PeterV:
Tak jsem se nad tím tak zamyslel a něco na tom je asi máš pravdu fakt je tam znatelnej rozdíl.:-)))

To Georgo:
Tady někdo nemá smysl pro humor.

jarda - unsigned guest (...150.165...)
2009-12-24 13:59

Neznám definice, ale tohle bezprostředně ohrozilo životy všech na palube i životy případných spotterů za prahem dráhy, nebo letadel kolem rwy. Takže docela vážné. Jsem příjemně překvapený, že se to dá už zmáknout bez výbuchu. Škoda že pilot neprovedl go-around.

Georgo - unsigned guest (...102.118...)
2009-12-24 08:07

M.C.: naopak! nenechte se rozházet nějakými hnidopichy, ty vaše informace v poznámkách jsou cenné, a pro normálního člověka, který to nerozebírá do detailu a nehledá kde a jak by které slovíčko mělo být jinak, velmi zajímavé. Takže prosím za nás za všechny, které to zajímá - pište ty informace pod fotky dál. A ti, kterým se to nelíbí, nechť se jdou s prominutím třeba ...... do kopru!

Havárie nebo nehoda - jako by to proboha nebylo úplně jedno... Ach jo!

M.C. - unsigned guest (...218.160...)
2009-12-24 07:38

To by člověk nevěřil,co způsobí význam jednoho slova :-D
Asi bude příště lepší pod tu fotku nic nenapsat a udělat malý kvíz o co jde.
Letadlo je prostě v sakrech a lidem se naštěstí nic nestalo.
Tečka ;-)

PeterV - unsigned guest (...69.120...)
2009-12-24 03:38

2pku: hergot, už zase jsem se nechtěně zapletl do slovíčkaření. Takže naposledy (slibuji): podle definicí "letecký incident" (příhoda) je velice rozsáhlý všeobecný pojem který zahrnuje nejenom kolize, nehody, havárie letadel, ale i nestandartní případy kdy např. piloti usnou u řízení a přeletí svůj cíl nebo zabloudí, ztráta kommunikace s řízením provozu, atd., atd. Co se týče kolize vs nehody vs havárie, uvažte případ kdy dvě letadla se srazí během letu (kolize), a podle rozsahu poškození se jim potom může podařit úspěšně přistát (tudíž pouze došlo ke kolizi/nehodě), nebo už nebyly schopny dalšího letu a zřítili se na zem (kolize a následná havárie). Jestli po neúspěšném zabrždění letadlo do něčeho narazí a trup se rozlomí, to už je potom jen otázka rozsahu škody bez ohledu na to jestli k tomu dojšlo při nehodě nebo havarii.

David - unsigned guest (...150.169...)
2009-12-23 23:40

Pokud vím tak se nehody / havárie podle vlivu na bezpečnost nebo následků nehody / havarie ... standartně je 5 stupnů .... I. katastroficky II. kritický III. závažný IV. nezávažný V. bez vlivu na bezpečnost, techniku a živ. prostředí .. takhle nás to aspon učili

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details